Az AOSZ InfoBázis oldalát az Autisták Országos Szövetsége üzemelteti

KERESÉS
Keresés a címben
Keresés a tartalomban
Szűrés kategóriák szerint
AOSZ szolgáltatás
Autizmus szempontú akadálymentesítés
Autizmusról
Jógyakorlatok, szakmai műhelyek
Képzések autizmusról
Könyvek / Filmek
Közösség, kapcsolatok
Kutatások, publikációk
Mi jár nekem
Szabályozók, irányelvek
Szolgáltatások
Támogatási módszerek

Az AOSZ InfoBázis oldalát az Autisták Országos Szövetsége üzemelteti

KERESÉS
Keresés a címben
Keresés a tartalomban
Szűrés kategóriák szerint
AOSZ szolgáltatás
Autizmus szempontú akadálymentesítés
Autizmusról
Jógyakorlatok, szakmai műhelyek
Képzések autizmusról
Könyvek / Filmek
Közösség, kapcsolatok
Kutatások, publikációk
Mi jár nekem
Szabályozók, irányelvek
Szolgáltatások
Támogatási módszerek

Az autizmussal élő diákok értékelése a közoktatásban – Oktatáspolitika és oktatási gyakorlat az Egyesült Királyságban

Leírás

„Az elmúlt két évtized során az Egyesült Királyság törvényhozási gyakorlatának köszönhetően jelentősen megnőtt az inklúzív oktatásra fordított figyelem. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy kiemelt hangsúlyt helyeztek az inklúzív többségi iskolákra, amelyek kapui nyitva állnak valamennyi SNI
és/vagy fogyatékkal élő diák előtt, és a számukra megfelelő ellátást és körülményeket tudják biztosítani. Ez a jelentés az inklúzív, többségi oktatási környezetben történő értékelés szerepét és
jelentőségét elemzi, azon belül elsősorban az autizmus spektrum zavarral (ASD) élő diákok értékelésére helyezi a hangsúlyt. Egyre többen, egyre többet tudnak az autizmusról, és az oktatási szakemberek is egyre nagyobb mértékben kezdik figyelembe venni ennek a populációnak az oktatási
igényeit.” /Részlet a kiadvány bevezetőjéből/

A fordítás alapjául szolgáló kiadás:
Wilkinson, K. and Twist, L. (2010). Autism and Educational Assessment: UK Policy and Practice.
Slough: NFER.

Projekt team:
Kath Wilkinson, projektvezető
Liz Twist, projektigazgató
Pauline Benefield, kutatási főkönyvtáros
Emily Houghton, könyvtáros
Sharon O’Donnell, a Nemzetközi Információs Egység vezetője
Elizabeth White, adatgyűjtési vezető
2010 szeptemberében jelentette meg a National Foundation for Educational Research,
The Mere, Upton Park, Slough, Berkshire SL1 2DQ
www.nfer.ac.uk

Fordította: Gether Dénes
Lektorálta: Szaffner Éva
Szerkesztette és a borítót tervezte: Lelkes Szilvia
© Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Kft., 2015
1071 Budapest, Damjanich utca 4.
A kiadvány az Európai Unió Szociális Alapjának támogatásával, a Nyolc Pont projekt keretében
létrejött Autizmus Koordinációs Iroda (AKI) gondozásában készült.
Autizmus Koordinációs Iroda

Forrás

A kiadvány INNEN letölthető